خاطره


اینها رو مینویسم که یادم باشد ... 

که پارسال شب جمعه ماه رجب چه حالی داشتم و امسال شب جمعه ماه رجب چه حالی ... 

که مرداد دو سال پیش چه حالی داشتم و مرداد امسال چه حالی ... 

که ماه رمضون پارسال چه حالی داشتم و ماه رمضون امسال چه حالی ... 

که عید پارسال چه خواستم و عید امسال چی شد ... 

که پارسال این موقع فکرشم نمیکردم که ... 

باید یادم باشه ... 

تا قدرشو بدونم ... 

خدایا کمکم کن 

کمکم کن تا تمام نعمتهایی که به من دادی رو در خاطرم ثبت کنم ... 

کمکم کن تا تمام لحظات خوش و شیرینم رو در خاطرم ثبت کنم ... 

کمکم کن تا تمام لحظات پریشونی و دل تنگیم رو در خاطرم ثبت کنم ... 

کمکم کن تا تمام دعاهایی که کردم و چیزایی که ازت خواستم رو در خاطرم ثبت کنم ... 

تا اون وقت که بهم بخشیدیشون 

چشام برق بزنه و پر از اشک بشه 

تا همیشه یادم بمونه 

که از اولش تو بودی 

تا آخرش هم تو هستی 

تا دلم به بودنت و داشتنت قرص باشه 

قرصه قرص ... 

وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرًا

پ.ن. حکایت ما هم شده حکایت دوری و دوستی ... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد