خاکستری


به خودم گفتم: تو که این همه آدمای دیگه رو ناراحت کردی و میکنی تا حالا چقدر آدمای دیگه رو خوشحال کردی؟ 

چند بار؟ 

چند نفر؟ 

اونوقت بود که خیلی شرمنده شدم ...

و باز هم همون حس خاکستری دوباره سراغم اومد ... 

و از خودم و کارام و نماز و روزه و دعاها و اشکام به شدت بدم اومد ... 

مثل خاکستری که یههو بهش فوت کنن و پخش شه توی باد ... 

احساس بدی دارم ... 

انگار که خود خواهی همه وجودم رو در بر گرفته ... 

نماز خوندن و خدا خدا کردن چه فایده داره ... 

وقتی کسایی هستن که از دست تو و کارات ناراحتن ... 

از این حس شرمندگیه بی فایده هم دیگه بدم میاد ... 

حتی از غصه خوردن برای خودم هم دیگه بدم میاد ... 

احساس می کنم که این غم و غصه ها و این اشک ریختنا ... 

ساختگیه ... 

فریبه ... 

دروعه ... 


یُخَادِعُونَ اللّهَ وَالَّذِینَ آمَنُوا وَمَا یَخْدَعُونَ إِلاَّ أَنفُسَهُم وَمَا یَشْعُرُونَ

اینان به پندار خود، خدا و کسانی که ایمان آورده اند را می فریبند در حالی که جز خودشان را فریب نمی دهند ولی این را نمی فهمند

...

..

.


نظرات 2 + ارسال نظر
مجید چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ق.ظ

سلام
از آشنایی با شما و وبلاگتون واقعا احساس خوبی دارم
مشغول طراحی برای دهه دوم فاطمیه بودم، از طریق تصویر پوستر حضرت زهرا به بلاگ شما وصل شدم، و چه وصل شدنی
با این که اون شب دیروقت بود و من باید تا صبح 4 یا 5 طرح بنر رو واسه هیأت یکی از دوستام آماده می کردم اما یه وقت به خودم اومدم و دیدم نزدیکای سحره و من توی بلاگ شما گم شدم...
دیگه شما رو تو علاقه مندیهام اد کردم و امشب دارم دوباره می خونمشون
فکر می کنم شباهت ما دو تا توی طولانی بودن نوشته هامونه
منم قبلا بلاگ داشتم اما دیگه فرصت به روز کردنشو نداشتم، یه کمم به خاطر این که خاطره ی تلخی از زمان وبلاگ نویسیم به جا مونده دیگه اونو رها کردم
خوشحال میشم یه وقتایی برام آف بزاری، یا جوابی به من بدی
امیدوارم همیشه دلت دست نخورده بمونه...
و یه دست نخورده همراه و هم نفست بشه...

سلام
حیلی ممنون از ابراز محبت زیادتون
هرچند که من لایق این همه ابراز محبت نبودم و نیستم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ق.ظ

شما کسی رو ناراحت نکردید...
به جای این فکرا هم بهتره به کارای پس فرداتون برسید و به این فکر کنید که کلی آدم خوشحال خواهند شد :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد