بارون


وَهُوَ الَّذِی أَرْسَلَ الرِّیَاحَ بُشْرًا بَیْنَ یَدَیْ رَحْمَتِهِ وَأَنزَلْنَا مِنَ السَّمَاء مَاء طَهُورًا

و او کسی است که بادها را پیش از باران رحمتش به بشارت فرستاد و از آسمان آبی پاک و پاک کننده فرو فرستادیم


بارش گاه و بی گاه باران در این چند روزه دلم را حسابی هوایی کرده 

دیروز بابت پیچاندن کلاس بعد از ظهر از استاد محترم اجازه گرفته و از دانشکده زدم بیرون 

تا اومدم بیرون بارون شروع شد، ملت همه به سرعت این ور و اون ور می دویدند تا به یه سر پناهی برسن 

ولی من بر خلاف اونها خیلی آروم زیر بارون در حال گوش دادن به موسیقی قدم میزدم

سه تا از زیباترین آهنگهایی که به اون حال و هوا میخورد رو گوش میکردم 

آهنگ Adagio از Concierto de Aranjuez اجرای فوق العاده Paul Mauriat  

و آهنگ Le Moulin ساخته Yann Tiersen از آهنگهای متن فیلم Amelie 

و آهنگ Ode to Simplicity از آلبوم معروف Secret Garden

که داشتن هر سه تاشونو مدیون علی هستم 

این پیاده روی دل انگیز حدود 40 دقیقه طول کشید که بسیار عالی و لذت بخش بود

بارون که تموم شد با لباس و سر و صورت و چشمهای خیس خیس

برگشتم دانشکده و  همینجوری رفتم نشستم سر کلاس مدیریت نوآوری و خلق تکنولوژی !! 

خیلی وقت بود که دلی از عذا در نیاورده بودم 

این از اون مواردی بود که به قول خودم باید گفت بسیار نایس !! 

ایشالا قسمت شما هم بشه 

...

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:27 ق.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

واقعا خوبه آدم یه چند ساعتی برای خودش باشه!. منتظر حضور شما در وبلاگم هستم.

آلیس دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:28 ب.ظ http://kolooche.wordpress.com/

دلم هوای حال و هواتو کرده!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:20 ق.ظ

بازم سلام
ببخشید دیگه من مشکل خود باوری شدید دارم
باشه بخاطر شما میام!!!
فقط اینکه دارم واسه ارشد میخونم
یادته اونبار خداحافظی کردی و نگفتی چرا ؟ اما من گفتم !!
اگه تقدیر چشمهای منو به این خونه امید نبست بازم میام
واسم دعا کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد