دعا


دیشب بر اثر دعای من یه بنده خدای دیگه هم پودر شد 

البته خودش اونجوری که گفت فعلاً سالمه 

ولی لپ تاپش ظاهراً پودر شده

خیلی به خودم بد و بیراه گفتم 

آخه دوست جون، قربونه حکمتت برم 

ما رو میخوای ضایع کنی؟!  OK 

این دوست رنگی ما رو دیگه چرا قاطی دعوا میکنی؟! 

اونم توی این اوضاع و احوال !!

البته ببخشیدا، جسارت نشه 

شما مالک هستی و اختیار دار 

ما مؤمنیم به خیر خواهی تون

ما دربست چاکر شما

مخلص شما 

بنده شما


بالاخره دوست جون یه روزی همچین مثل نیلوفر بپیچم به پر و پاتون 

که دیگه این نفس سرکش و اون شیطون لعنتی نتونن جدام کنن 

میدونم که شما هم همینو میخوای و همینم بهم امید میده 

حتی میدونم که قبل از اینکه من بخوام شما خواستی 

به جان خودم اون روز میرسه ... ایمان دارم ... خیلی ... 

دست از طلب ندارم تا کام من برآید          یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد