تحول

 

خداوندا

بر محمد و آل او و جانشینان مورد پسندت و بر تمامی پیامبرانت بهترین درودهایت را فرست

و از بهترین برکاتت بر آنها عطا کن

و بر ارواح و اجساد آنها درود فرست

 

خداوندا

این روز را بر ما مبارک گردان

روزی که برترش داشتی و کرامتش بخشیدی و بزرگش نمودی

 

خداوندا

آن نعمتی را که بر من می‌بخشی برایم مبارک و روزی مرا افزون گردان

آنچنان که جز تو احدی را بر آن شکرگزار نباشم

یا ذاالجلال و الاکرام

 

خداوندا

چیزهای بسیاری از من پنهان است

دیگر نگهداری و مهربانی ات را از من پنهان مکن

و گم کرده‌های بسیار دارم

دیگر یاری ات را در میان گم کرده‌هایم قرار مده

تا اینکه برای چیزی که به آن احتیاجی ندارم خود را به سختی نیندازم

یا ذاالجلال و الاکرام

 

با آرزوی تحول به بهترین احوال برای تمامی آنهایی که دوستشان می‌دارم و اکنون به یادشان هستم

 

نظرات 4 + ارسال نظر
یاس چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:35 ق.ظ http://gheddis.blogsky.com

سلام دوست عزیز
امیدوارم سال خوبی داشته باشین سالی که با تحول همراه باشه
شاد باشین

سودا چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:43 ق.ظ

سال خوشی داشته باشی

سحر چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:30 ب.ظ

آمین.........

[ بدون نام ] جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:20 ب.ظ

دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد